Zdravím děti i rodiče,
tento týden naposledy posílám učivo. Ve škole mě bude do konce tohoto školního roku zastupovat paní Marcela Kumpanová. Take připomínám, abyste si že ve čtvrtek 21.5.2020 od 11:00 do 12:00 přišli vyzvednout věci ze šatních skříněk a kufříky s výtvarnou výchovou. Také s sebou vezměte klíčky od šatních skříněk. Všechny věci budu vydávat já společně s paní Marcelou Kumpanovou dole u hlavního vchodu (do školy není povolen vstup).
ČJ - příští týden bude OPAKOVACÍ
- v příloze emailu jsem zaslala pracovní listy, které se zaměřují na toto opakování - nejenom na podstatná jména (pád, rod, číslo), ale také na slovní druhy a vyjmenovaná slova - opět připomínám, že pokud nestihnete všechna cvičení, nic se neděje
- také potrénujeme čtení s porozuměním - opět najdete v příloze emailu - je zde krátký text s úkoly, kde si děti procvičí orientaci v textu a další věci
M - dělení 10 a 100 - poučka:
- v pracovním sešitě vypracovat stranu 20
- dále dělení násobků deseti jednomístným dělitelem - vysvětlit lze takto: příklad 120 : 4 = zakryjeme dětem u děleného čísla 0 - vznikne nám příklad 12 : 4 (ten děti
umí vyřešit) = 3, poté k výsledku děti nesmí opět 0 zapomenout připsat - 120 : 3 = 40
- v pracovním sešitě vypracovat stranu 21 a 22 - zde pouze cvičení 4 a 5
AJ - MOJE SKUPINA
- znovu si projít rozhovor na straně 57 a zaměřit se na tato slovní spojení: Polly's jumper, Greg's shoe, Mr Potter's hat = jedná se o přivlastňování - v češtině to lze říci jako Gregova bota, čepice pana Pottera,....
- zapsat si do malého sešitku poučku:
PŘIVLASTŇOVÁNÍ
- v učebnici na straně 59 jsou obrázky oblečení + obrázek dětí - zkoušet říci, komu oblečení patří a využít přivlastňování - např: It is Jack's ball. , It is Polly's green socks.
- v pracovním sešitě strana 74/2
- SKUPINA P.UČ BRABORCOVÉ
1) Nejdřív trochu zopakovat slovíčka této lekce v pracovním sešitě na straně 64/3. Opět si vybíráš věty z šedého rámečku a doplňuješ, co tak asi Ziggy a Quizzy říkají. (toto mi rodiče vyfotí)
2) Na straně 50 si poslechni básničku, kterou si opakuj po mně a zkus si ji přeložit. Jestli jsi nějaká slovíčka zapomněl, najdi si je v pracovním sešitě vzadu v 7. lekci: https://www.youtube.com/watch?v=b9WZEC_oCI0&feature=youtu.be
3) Dále na straně 51 podle obrázků dole budeme popisovat osoby. Začnu já č.1.Number 1: She´s a girl. She´s tall and she has got long blond hair. Tak a teď ty, zkus si všechny obrázky ústně, pak si vyber 3 a napiš je do sešitu. Toto ať mi rodiče vyfotí.
4) V pracovním sešitě na straně 65 udělej cvičení 2 (toto mi rodiče vyfotí).
5) Na závěr si ještě zkus cvičení 2 na straně 66 v pracovním sešitě. Klidně si obrázky těch osob vybarvi. (toto mi rodiče vyfotí)
6) A teď něco pro ty, co se doma nudí. Pusť si toto v angličtině a vnímej, kolik slov nebo frází už znáš. Nerozuměl jsi tomu vůbec? Nevadí, tréninkem si zvykneš. Zaslechl jsi několik slov a měl jsi radost, že tomu rozumíš? Paráda. Rozuměl jsi mnoho slovům? Super. https://www.youtube.com/watch?v=O1BUdQBcLRE
Prosba pro rodiče: Kdo může z technických důvodů posílat vše v 1 mailu, prosím, udělejte to, ulehčí mi to opravy v množství emailů. Také je fajn, když do nadpisu napíšete jméno a příjmení žáka, třídu a týden úkolů.
Rodiče posílají fotky na email [email protected] do 24.5.2020.